2023年8月26日 星期六

海灘執垃圾

 終於行出第一步,參加英國港人組織的活動,去沙灘執垃圾,呢個沙灘,我幾日前先去過,好鍾意,距離屋企只係十五分鍾車程,有時食完下晝飯就去行下,水清沙幼,只不過風大咗少少,冇太陽的時候有啲凍。幾日前就係咁,本來帶咗本書諗住坐喺沙灘邊的長櫈睇下書,點知嗰日冇太陽、風又大,最後揸車去市中心,搵間Cafe睇書算了。

天氣預報話今日會落雨,但係天公造美,竟現出大陽。今日第一次喺落腳的城市見到咁多香港人,估唔到有成三十幾人報名參加,雖然冇乜傾偈,但係點下頭、打個招呼,已經好窩心。話就話執垃圾,但係英國海灘其實幾乾淨,冇乜垃圾,於是我從行人路開始,執煙頭同膠,好多本地人見我哋執垃圾,都好友善咁同我哋點頭微笑,有位伯伯見我馴熟運用垃圾夾,仲問我係咪Surgeon,我話我都想,學下英式幽默。

兩個鍾頭執咗半袋,其中一半係海洋飄上岸的膠,同香港年輕人閒談,了解佢哋近況,講少少香港時勢,未來在英國的活動,都幾開心。

到目前為止,我仲係好想做老港僑在英國的歷史研究。佢哋幾時嚟?點解嚟?點樣搵地方落腳?落腳之後又點維生?我知道好多港僑喺英國開餐館,即使在最偏遠的地方,有時都會見到正體中文字。好似上個月去北愛爾蘭的小市鎮,就見會一間香港人開的酒樓。

兩日前,在街頭見到兩位華人面孔的公公婆婆,我對住佢地笑,婆婆又對住我笑,我就問佢:係唔係講廣東話。婆婆好開心,話係呀,我哋講廣東話架。佢哋姓李,原來李生喺度住咗六十幾年,希望將來可以同佢哋傾多啲偈,再識多啲港僑,留返個記錄。

執完垃圾,揸半個鐘頭車去咗一間living Museum,買一張票全年都可以參觀,我已經係第三次去,每次都有新發現。今日坐古老雙層巴士、舊式火車頭Billy,同埋參觀咗由Middlesbrough運到呢度重建的教堂。英國人對歷史真係好執著,起一條村出嚟保育東北地區的歷史,而且仲擴充緊。

喺度生活,真係有歷史感。



沒有留言:

張貼留言