2023年8月29日 星期二

讀返書?

今日陪朋友去社區學院登記入學,等候的時間,看到對面寫住Aboriculture and Forestry,樹林和森林學,仲寫明歡迎報名,我見冇人登記,走埋去問下課程內容,大約就係樹藝課程,再加入農機農具操作,一星期返兩日,理論結合實習,兩年可以取得第三級文憑。我話我冇相關的專業技巧,只係自學實踐Permaculture,唔知有冇資格報讀。職員話任何人都可以,特別係我呢啲Mature student。我再問Am I too mature?佢笑笑口話:社區學院的學生好多係四十至六十歲,學習態度有些比年輕人還好。學費每年6000英鎊,同我當年讀博士的學費差唔多,但係我一直好想學樹木及森林學,真係有一刻不理後果咁去報讀。

職員好有耐性,問我攞晒資幫我check eligiblity,話我合資格申請student loan,如果我單身寡仔,我真係會報讀,但係現實問題,始終要留啲錢支持兩個仔,如果報讀咗,積蓄就少咗,而且兩年冇得搵正職,坐食山崩,唔知捱得幾耐。所以思前想後,都係冷靜啲,可能等下年蓄到啲錢先讀。

雖然如此,可以走訪一次社區學院,感覺好親切。當初搬到英格蘭東北,就是這邊多國家公園和農業經濟,即使只在春夏季可以去農場幫手,都好滿足。落車的時候,聞到一陣牛屎味,好似去返2018年在松代和松之山的感覺,好有親切感。

我已經報咗兩個公園的義工務服,主要係Gardening,希望有回音。耐心係一種練習,等候唔係乜都唔做,而係努力活在當下,但對未來開放。


沒有留言:

張貼留言